+372 ­58 100 793 info@csg.ee Tähetorni 21k, ­Tallinn 11625 E-R ­09:00 - 18:00

Kahjukäsitlus

Kahjukäsitlus

Kahjukäsitlus jätke meie hooleks!

CSG Autohooldus teeb omalt poolt kõik, et auto teeniks teid kaua ning jõuaksite alati sihtpunkti. Kui teekonnal midagi juhtuma peaks, ei jäta CSG Autohooldus teid hätta ning teeme kõik endast oleneva, et saaksite juba peagi edasi sõita.

Kahjujuhtumi järel helistage meie kahjukäsitleja telefonil 5810 0793 (Mario) ning võtame kogu edasise asjaajamise enda kanda – alates kindlustusfirmadega suhtlemisest ning lõpetades teie sõiduki remontimisega.

Mis on kahjujuhtum?

Kahjujuhtumi puhul on tegemist ootamatu sündmusega, millega kaasneb kahju materiaalsele varale või raskemal juhul ka inimese tervisele. Kahjujuhtumite vastu on võimalik nii ennast kui oma sõidukit kindlustada.

Kui kohustusliku liikluskindlustuse puhul on tingimused ühtlasemad, siis kaskokindlustuse puhul soovitame lepingu punktidega tutvumisele rohkem aega pühendada. See aitab ära hoida ebameeldivaid üllatusi kahjujuhtumi käsitlemisel.

Kahjujuhtumi hüvitamine

Millised kahjud hüvitamisele kuuluvad ja millised mitte, need küsimused on põhjalikult lahti kirjutatud kindlustuslepingu punktides. Mida enam kahjusid kindlustusfirma poolt hüvitatakse, seda suurem on ka kindlustusmakse ja kõrgem omavastutuse määr.

Kahju hüvitatakse kindlustuslepingus fikseeritud aja jooksul. Kui seoses kahjujuhtumi menetlemisega on alustatud kriminaalmenetlust, siis on mõned kindlustusfirmad jätnud endale õiguse kahju hüvitamisega viivitada kuni põhjustaja on lõplikult välja selgitatud.

Millest sõltub kahjuhüvitise suurus?

Kindlustusfirmade kahjukäsitlejad lähtuvad kahjuhüvitiste määramisel vigastatud sõiduki taastamisväärtusest. Hüvitamisele kuuluvast summast lahutatakse juhtumi põhjustaja puhul kindlustuslepingus fikseeritud omavastutus ning ülejäänud summa makstakse otse sõiduki remondiga tegelenud ettevõtte arveldusarvele.

Kui sõiduki taastamisväärtus ületab märkimisväärselt sõiduki turuväärtust, siis võetakse aluseks viimane ning inimesele hüvitatakse hävinenud sõiduki turuväärtus.

Kuidas kahjujuhtumi tekkimisel tegutseda?

Soovitame nii oma praegustel kui tulevastel klientidel ühendust võtta CSG Autohooldus kahjumikäsitlejaga. Kindlasti olete ootamatust ja ebameeldivast õnnetusjuhtumist vapustatud ning seetõttu püüame võimalikult palju kohustusi teie õlgadelt enda kanda võtta.

Kuidas me seda teeme?

  • Kui sõiduk tuleb teisaldada, leiame selleks sobiva puksiirauto.
  • Toimetame teid koju, sihtpunkti või anname võimalusel asendusauto et saaksite oma igapäevatoimetusi jätkata.
  • Transpordime teie avariilise sõiduki oma töökotta ja vaatame üle.
  • Täidame kahjujuhtumi käsitlemiseks vajalikud dokumendid ning saadame kindlustusfirmale.
  • Kui kindlustusfirma soovib lisaks meie kalkulatsioonile täiendavat hinnapakkumist ,siis oleme teile meelsasti abiks sõiduki teisaldamise korraldamisel.
  • Kui kindlustusettevõttelt garantiikiri olemas, hoolitseme selle eest, et teie sõiduk saaks kiiresti ja kvaliteetselt korda, et võiksite oma teekonda jätkata.

Loodame siiralt, et teil kunagi seda telefoninumbrit kahjukäsitluseks tarvis ei lähe. Kui peaks minema teisiti, siis tegeleme teie mure kui enda omaga. Turvalist liiklemist!

CSG Autohooldus kahjukäsitleja: 5810 0793 (Mario)

Broneeri aeg või uuri lisa!

WordPress Theme built by Shufflehound.

Tähetorni 21k, Tallinn 11625

E-R 9:00-18:00

+372 58 100 793

info@csg.ee